heyesmay.reismee.nl

Over 10 dagen vertrek ik!

Hallo iedereen!

Deze vakantie besloot ik eens wat anders te gaan doen dan het standaard 'ik ga de hele vakantie full time werken om na de vakantie geld uit te geven aan onzinnige dingen'.

Dat plan gaat zeker goed komen. 14 juli vertrek ik voor zestien dagen met een groepsreis naar Bali - met Shoestring om precies te zijn. We zijn met een lekker klein groepje, wat ik opzich wel prettig vind. Het liefste was ik veeeel langer weggebleven, mja het studentenleven zit me in de weg

Toevallig was ik gisteren het vakantie boek van de Flow aan het lezen. Niks is lekkerder dan jezelf in het vakantiegevoel wanen. Blijkbaar krijg je de meeste energie van de voorpret en nieteens zozeer van de vakantie zelf. Dus kom maar op met dat vakantiegevoel!

We zullen 14 juli in de middag vertrekken richting Dubai om daar een layover van 3 uur te hebben. Best chil zo'n tussenlanding! Vooral bij een zestien uur durige vlucht.

Net zoals de meeste reizigers die op Bali verblijven zullen ook wij niet op 1 plek blijven. De eerste dag gaan we naar Sanur en de rest van de vakantie komen we nog in Kuta, Lovina en Ubud. Ik heb er mega veel zin in!! Vooral Ubud lijkt me super tof. Daar hoor ik zo veel goede verhalen over. Ben benieuwd!

Nadat we weer geland zijn in Nederland, heb ik ongeveer 5 dagen de tijd om bij te komen want daarna vertrek ik voor 3 weken naar Kroatië. Woehoee! Dit keer niet als vakantieganger (Oké, wel een beetje), maar als Sun & Funner voor Cirkel.

Elke zomer weer lijkt het me een hele coole ervaring om mee te gaan met een animatieteam. Dit jaar heb ik eindelijk deze kans met beide handen aangepakt Er zijn een selectieronde en trainingsweekend aan vooraf gegaan, waarbij ik veel leuke mensen heb leren kennen. Ik vind het wel spannend hoor: Kan ik het wel aan? Kan ik het goed vinden met de andere Sun & Funners? Dat soort vragen schieten weleens door m'n hoofd. Maar of het nou bevalt of niet, een ervaring zal het zeker zijn.

In deze periode zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik onderweg tegenkom. Van de bus- en vliegreis tot aan mooie plekken die ik ben tegengekomen.

Heb je nog tips voor mijn reis naar Bali of Kroatië? Laat ze dan absoluut achter in de comments!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Esmay

Reacties

Reacties

Mama

Nog 1 nachtje slapen. De koffer staat ingepakt. De reis papieren liggen klaar. Slaap lekker.

Oma

Lieve Esmay.
Heel veel plezier daar op Bali, geniet van al het moois!
Ik zie graag de foto's en verslagjes van je reis.
Groeten, Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!